- Services & Performance
- Incident Management
Incident Management
Onze Customer Support is dag en nacht bereikbaar om technische issues real time en proactief te detecteren en zo snel mogelijk op te lossen.
Servicedesk die uw bedrijfsprocessen echt snapt
Voor verstoringen en meldingen van security systemen kunnen opdrachtgevers 24/7 terecht bij de Customer Support van Nsecure. Onze servicedesk staat dag en nacht klaar om meldingen zo snel mogelijk op te lossen, zodat veiligheidsrisico’s tot een minimum worden beperkt. Door uw systemen op afstand te monitoren, worden technische issues niet alleen realtime gedetecteerd, maar waar mogelijk zelfs (op afstand) opgelost nog voordat er problemen ontstaan.
Over onze Customer Support
- 24/7 bereikbaar en altijd opvolging door experts met kennis van de klant en de security omgeving
- Real-time detectie van technische issues en directe opvolging op afstand
- Klantspecifieke afspraken en KPI’s laten de dienstverlening naadloos aansluiten op uw processen
- Duurzame dienstverlening die bijdraagt aan CO2-reductie
Servicedesk die uw bedrijfsprocessen echt snapt
Onze in-house Customer Support Desk is 24/7 bereikbaar en ingedeeld vanuit de verschillende klantenteams. Hierdoor is én blijft alle branchekennis gebundeld en zijn er verschillende disciplines binnen ons team. Zo is Nsecure niet alleen altijd bereikbaar, maar huizen we een team dat echt de bedrijfsprocessen en omgeving van de klant kent en begrijpt.
24/7 bereikbaar
Binnen de Servicedesk zorgt een strakke organisatie voor een gestroomlijnde operatie. Technische issues worden real time gedetecteerd en waar mogelijk zelfs op afstand opgelost. Dus ook wanneer dit op een zaterdag gebeurt. Zo voorkomen we dat onze klanten daar op maandagochtend in alle drukte hinder van ondervinden. Storingen kunnen 24/7 gemeld worden via het Service Portaal, telefonisch of via een email. Alle storingen worden door een Servicedesk medewerker afgehandeld conform de afspraken die vooraf zijn opgesteld. Buiten kantoortijden wordt de dienstverlening overgenomen door de Nsecure Observation Room.
Duurzame dienstverlening op afstand
Door voortschrijdende technische ontwikkelingen en het toenemende aantal remote verbindingen met klantomgevingen, kunnen verstoringen steeds vaker op afstand geconstateerd, geanalyseerd en verholpen worden. Dit vermindert de afhankelijkheid van onze servicemonteurs die fysiek naar een locatie moeten en voorkomt dat er onnodige kilometers worden gemaakt.
Storing melden
Voor technische of functionele meldingen kunt u 24/7 terecht bij de Nsecure Servicedesk en bellen naar: 088 - 123 9160. Op basis van de afgesproken respons- en hersteltijden zorgen zij ervoor dat issues worden afgehandeld.
Inspirerende praktijkvoorbeelden
Sitech Services op industrieel speelveld Chemelot
Security integraal onderdeel van bedrijfsprocessen
Veiligheid op 1 voor regieorganisatie Enexis Groep
Veiligheid in vertrouwde handen voor ProRail
Security en toegangsverlening voor ProRail locaties
Meer weten over onze Customer Support?
Meer weten wat onze Customer Support Desk voor u kan betekenen? Neem dan contact op.